Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Χειρουργείο- Γιάννης Γιοκαρίνης

Δυο μήνες στην αναμονή να αδειάζει καμία θέση για μια εγχείρηση απλή κάπου κοντά στη μέση.
Εκεί που θα το ξέχναγα με παίρνει ο γιατρός. "Κανόνισα το θέμα σας αύριο θα 'στε θα 'στε εντός".
Επίθεση μου κάνανε γιατροί και νοσοκόμοι, η εγχείρησή μου πέτυχε μα εγώ πονάω ακόμη.
Όλα μοιάζουν χειρουργείο σπίτι, πόλη και γραφειο. Φίλους κι έρωτες αν ζήσεις, όλα μοιάζουν εγχειρήσεις.
Στο θάλαμο συνάντησα άλλους επτά κυρίους με τις γυναίκες τους μαζί παιδιά και κάτι θείους
Με πιτζαμουλα ριγωτη, τσιγάρο στους διαδρόμους φλερτ ανατόλ στην αδελφή, που μου κουνάει τους ώμους
Επίθεση μου κάνανε γιατροί και νοσοκόμοι, η εγχείρησή μου πέτυχε μα εγώ πονάω ακόμη...
Όλα μοιάζουν χειρουργείο σπίτι, πόλη και γραφείο. Φίλους κι έρωτες αν ζήσεις, όλα μοιάζουν εγχειρήσεις
Ήρθε ο χειρουργός το πρωί κι ο ανεσθησιολογος, έσκυψε μου με στο αφτί ότι δεν είμαι ο μόνος
Μάλλον πάλι θα ξέχασαν κανένα εργαλείο μα μην σ' ανησυχεί πολύ είναι μικρό και λείο.
Χωρίς πολλές επιπλοκές και αλλες εγχειρήσεις σαν να μην τρέχει τίποτα μια μέρα θα το φτύσεις
Όλα μοιάζουν χειρουργείο σπίτι, πόλη και γραφείο. Φίλους κι έρωτες αν ζήσεις, όλα μοιάζουν εγχειρήσεις

2 σχόλια:

  1. Οριστε ένα "σχετικο" σχετικά τραγούδι με τον κορονοϊό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ρε Γιοκαρίνη!!
    Να πούμε βέβαια ότι οι νοσοκομειακοί γιατροί σήμερα τραβάνε το μεγάλο κουπί, χωρίς καμία ενίσχυση!
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.